joi, 22 mai 2014

Interviu cu un scriitor celebru


Salut!Ştiu că nu am mai scris de mult timp dar a fost perioada cu tezele.Mâine e ultima şi cea de care îmi e cel mai frică:la matematică.
Astăzi ne-a întrebat profesoara de română dacă avem vreunul blog şi ne-a încurajat să ne facem unul şi a zis că putem să publicam şi compunerile pe care le facem ca şi temă pentru acasă.Mi s-a părut o idee chiar foarte bună:)O să pun compuneri şi comentarii veificate de profesoara mea de la ore.Anul trecut,pentru examen ştiu că ne tot cerea "Interviu cu un scriitor celebru" aşa că am ales ca asta să fie prima compunere.Sper să vă ajute!;)


Interviu cu un scriitor celebru

Îl am alături pe Ionel Teodoreanu,care a fost de accord să îi adresez câteva întrebări.
-Bună ziua,domnule Teodoreanu!Am auzit că lucraţi la un nou volum.Ce v-a inspirat cel mai mult?
-Bună!Da,aşa este.Natura reprezintă oaza mea de linişte.De asemenea copilăria,vârsta inocenţei,a gingăşiei,acea perioadă specială a vieţii e unul dintre subiectele despre care scriu.
-În operele dumneavoastră aţi înnobilat  cuvintele cu noi sensuri.Ce înseamnă cuvântul pentru dumneavoastră?
-Pentru mine cuvântul este miraculos.Cuvântul nu este doar un mijloc de comunicare ci o poartă către alte lumi.Cuvântul îmi este cel mai la îndemană dintre toate mijloacele de a-mi exprima sentimentele.
-Cum v-aţi simţit la publicarea primului volum?
-Trebuie să recunosc că am avut foarte mari emoţii.Nu ştiam dacă oamenii vor aprecia munca mea.Dar până la urmă a ieşit totul fară probleme.
-Aveţi vreun mesaj pe care aţi dori să îl transmiteţi oamenilor care vă citesc operele?
-Am un mesaj dar nu e doar pentru cei care citesc ceea ce scriu.Nu trebuie să renunţi la visele tale!
-Vă mulţumesc foarte mult pentru tot.La revedere!
-Vă mulţumesc şi eu!Bună ziua!



P.S. Dacă sunt cumva elevi care vor să copieze această compunere îi rog să citească măcar cateva lucruri de bază despre Ionel Teodoreanu,in cazul în care nu ştiau deja.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Dacă aveţi vreun sfat de orice fel,vă rog nu ezitaţi să îmi scrieţi într-un comentariu mai jos.Înseamnă mult pentru mine:)